Unejutud (jälle)

Öeldakse küll, et aastaselt läheb 1 une peale, aga soovitatakse ju pikemalt hoida 2 une peal. Mina ei tea, kas meil ikka kipub juba üle minema, aga igatahes ilge kamm on viimasel ajal selle teise unega. Kui esimesse veel saab (ehkki ka kussutamisega), siis teise juba tee või tina - alles õhtul pimedas jääb. Ja kui siis veel liiga pikalt magab, läheb ööunne ka jumala hilja.
Sel nädalal siis konkreetselt juba kolmas päev, kus on ilge jama.
Neljapäeval hakkas pihta: hommikul okei ja isegi kergelt jäi, pmst jala pealt. Teise unne aga ei, hoolimata õues käimisest, poest jne - nii palju muljeid ju! Olin üle tunni proovinud, kui andsin alla ja teatepulk läks üle mehele, kes mu halinat kuulas ja oli nõus hängima, kuni ma teraapilises korras õhtusööki tegin.
Reedel - hommikune uni okei, õhtune liikus jälle ma ei tea mis kella peale! Nagu ikka, plaanid jälle puruks, õnneks päästis siis vähemalt spontaanne külaskäik sõbranna poolt (muidu oleksin läinudk kell 6 sünnipäevale, aga sel ajal oli alles uni). Muidu on alati ka risk, et kui pool 7 magama, siis ongi ööuni. Vahel pikendangi ja olen valmis kella 5 äratuseks.
Täna - hommikusse unne pani mees, aga õhtusesse ei jäänudki. Me oleks ise siin juba magama jäänud, aga poiss muudkui toimetas hämaras. LÕpuks mees sai oma catnapi kätte, aga mina olin jälle haywire. Panime tuled põlema ja vaatasime, kaua siis üleval on.
Mul ei ole midagi 1 une vastu, kui see hakkaks kell 12 ja kestaks kell 3ni ehk 1 korraga kogu päeva uni. Ja öösel siis 11h. Aga ei. Meil nagu jumal juhatab.
Mäletan, et pikalt oli 3st 2 peale üleminekul sama. Mingi kuu aega jändasime.
Vaatame siis, kuidas seekord on.

1 comment:

  1. Oh, ma mäletan ka seda aega. U aastaselt jah hakkas kahelt unelt ühele minema. Aasta kolme-kuuselt oli juba kindel rütm paigas, et üks uni.

    ReplyDelete