Unetrikid

Hetkel ma muide kirjutan jälle mobiilist. Sest ei saa kuidagi veel mööda sellest faktist, et ma pikutan lapse kõrval. Selles pole midagi halba ja haritud inimesed teavad, et ma ei hellita sellega last ära. Aga ega ma ei maga ka siin kõrval, kui laps müttab nagu põrsas tühermaal ja keerab oma huvitavamatesse poosidesse, mina kuidagi kringlis ta kõrval. 
Sain siis selle kella 7 rutiiniga enamvähem asjad selgeks. Ja nagu teada, see asi jälle muutus. 
Hetkel siis 2 h hiljemaks ehk tagasi nagu suvesse - 9 kandis magama ja 9 ka üles. Põhimõtteliselt nii on okei küll. Tegelikult mulle sobivad mõlemad variandid. Pean tunnistama, et puhkan tänu koos magamisele igatahes välja - söök muidugi on meil saadaval kogu aeg nagu Türgi uai hotellis. Ei loe mina, mitu küpsist või kohvitassi või praadi noormees öö jooksul manustab - kui loeksin, siis pakuks 10-12 kandis ja siis oleksin juba lugemisest täiesti magamata. Umbes iga tunni tagant siis usun.
Ja lõunal siis uned 11-1 ja 3-4-5 mikro. Kasutan vahel võimalust ja teen mõned sõidud ja viimase une siis autos. Siis saan ise salaja endale minuti varastada. Maksta ehk arve, teha toidupoe nimekirja või helistada isegi autost väljas.
Ma nüüd jälle lõpetan. 
Poiss ärkas. Mulle ei meeldi, kui ta on siin ja mina ekraanis :) 

No comments:

Post a Comment