Järjekordne uneralli

No nüüd on siis see kuulus 4. kuu unemuutus käes! Kõik reklaamisid seda ja ootasin kui treilerit näinud kinokülastaja uut filmi.
Täna siis on see "uus film" käes, ja ma seda reitingut küll kõrgeks ei paneks, kuradima tüütu on! Muidu oli tiss suhu, aga nüüd ei kõlba! Kordamööda mehega täna kussutasime teda, poisil silm klaasistunud ja rusikas suus, aga magama ei jäänud... lõpuks tegi ta enda uneleelotust (kujutage ette vana õlitamata hingedega laudaukse krääksumist), ja muutus vaikselt raskemaks... voodis muidugi ikka sai aru, et oot - miks ma voodis olen? Ja jälle tiss ei sobinud... õnneks sobis teine tiss. Ei tea siis, kas tema enda asend äkki, mis talle muret valmistas.
Nüüd ta igatahes magab ja mina sain hetke endale, mees ka vutti ei vaata, sest ta läks üle 4 kuu kinno!
Mis ma siis teen selle suure ajaga? Ma arvan, et shoppan endale midagi! Online muidugi.

No comments:

Post a Comment