Kaks kuud

Käisime täna 2-kuuse tehnoandmeid saamas perearstil ning peale sündi on laps kasvanud küll!
Seega, kolme nädalaga (eelmine visiit peale sünnipäeva üle nädala isegi) on visanud nii priskust kui pikkust. Tänaseks ametlikud numbrid 56.5cm (sünd 51.5) ja 4555g (sünd 3452)! Pole just vahukoor, aga siiski 100% RP! Ka pea on suuremaks muutunud - tänaseks juba 41cm, nii et meie lemmikmüts ongi juba väikseks jäänud! Ega see kerge pole, kui ligi millimeeter päevas sul kolp laieneb - ajab ikka nutma küll, gaasidest rääkimata!
Arst arvas, et kõik on ok ja ealine, soovis kõike head, järgmine visiit kuu pärast. Vahepeal käin kindlasti ka lastearstil, et saada spetsialisti hinnangut arengule.
Rota vastast vaktsiini saime ka, päev on olnud väsitav ja viril, öö tõotab sama tulla. Kasvuraskused kõik õnneks mööduvad!

2 comments:

  1. Ja kohekohe ongi käes mu teise poisi sünnisuurus :D 57cm ja 5040g. Pea oli 39.
    Hakkan aru saama miks öeldi, et sünnitasin paarikuuse lapse :D

    Aga teie poja on täitsa asjalik juba :) Toimeka lapse nägu juba ees, ei okegi enam tuduv nutsuke :D

    ReplyDelete
  2. Haahaaa! No ma naersin selle tuduv nutsuke koha peal - huumor! Aga jah kasvab ikka! Pisi on veel kuid kasvab.
    Ja mul hea meel kui loed! Ma ikka püüan kirjutada ja mul ka see mure et mobiilis enamik aega!

    ReplyDelete