Kuus nädalat täis!

Ma olen nii vana vist, aga tundub, et aeg lausa lendab beebiga! Alles oli lumi maas ja mina ulme rase, nüüd aga kevad taies hoos ja mai ukse ees juba!

Kuues nädal möödus meil ilma issi hooleta. Pidi olema ära 5 päeva, aga läks nädal. Ja tänasest laupäevani jälle ära! Poja nautis issi süles olemist täiega - kes see siis ikka kareda habeme ja kõva häälega süles väntsutab :P

Mina ise sain aru, kui keeruline on mõnda asja teha - nt pea pesemine (kiire dush on lubatud), toidu valmistamine (mul käis ema abiks kartuleid ja porgandeid koorimas) ja poes käimine (ma ei jõua palju peale turvahälli ja mähkmekoti lisaks tassida ja kuigi kasutan palju e-Selverist ostmist, tuli mulle ükspäev kaup ilma mähkmeteta!!!).
Ja muidugi nii tahaks jagada päeva muljeid ja raskusi jne.

Emme kõik ok muidu, ebamugavus keisri piirkonnas kestab, kuid ei valuta; kõht on endiselt sepik. Aga kõik vanad riided mahuvad selga. Mitte need kõige kitsamad ja liibuvamad muidugi :D

Sel nädalal tundsin ka, kuidas lõpuks unevõlg annab tunda - juba kukun poja kõrval magama nagu nott, igast asendist ja iga kell :D

Meil käis külalisi (pidasin sünnipäeva ja väikese katsiku) ja käisime esimest korda ise ka külas väikestel sugulastel :) andsin seal ka süüa ja kõik õnnestus.

Muidu on nii, et gaasiralli kestab, kuid poeg saab juba paremini hakkama nendega - tõmbab end komaks krussi ja ägiseb, vahel tõmbab nutujoru ka käima. See on peamine tervisega seotud teema, millega möllame. Praegu rohtu püsivalt ei anna. Joon palju fenkoliteed ise. D vita hakkan uuesti andma, kuna selgelt see ei mõjuta gaase - need on nagunii.

Unedega on meil sellised lood, et päeval magab linas, see asend ilmselt mõnusam krooksu ja puuksu suhtes. Aga magab rohkem kui 5. nädalal nt. Öösel kaisus. Siiani pole isegi mõelnud unekooliga alustada. Oma voodi meil rohkem lapse asjade ladu :D

Kõhuli jõuab olla küll ja väga ei vigise. Pead hoiab ka Ok oma vanuse kohta.

Kasvab - on 54cm (51.5) ja lõpuks üle 4kg! Seega - sööb hästi!

100% RP beebi.

On ka riietest näha - lõpuks saime mõned 50cm asjad taaskasutusse viia ja kapist värsket kraami peale!

Sai teise B-hepatiidi süsti, elas selle üle ja natuke nuttis ja terve päeva vigises ja magama ei jäänud hästi (aga võib ju olla kokkusattumus).

Ei saa me ilma kakata - see on vahepeal roheline ka. Aga enamasti kollane ja ajab üle ääre.

Läksime sellega seoses nr 2 mähkmete peale üle ja katsetasime Liberot ja Huggies - viimased on pehmemad.

Emotsioonid lapsel - hästi rõõmus ja rahulik mu meelest. Ei ole küll põhjust kurta. Teeb palju nägusid ja on selline komöödia osakonnast tegelane. Naeratab emmele ja vaatab ja uurib inimesi.

Meil on talle üle 10 hüüdnime vastavalt näole ja tujule.

:)

Ma olen nii rõõmus ja õnnelik ema peab mainima!

No comments:

Post a Comment