Lapse tunni tühistamise trauma

Nüüd juba mitmendat korda viskab kopsu üle maksa. Ma olen planeeriv ja viisakas inimene, proovin teistega arvestada jne. Kui mul on väike laps, siis see on veidi raskem. Eriti, kuna ma olen esmakordne ema. Ja nüüd point. Ühesõnaga, panin juba ammu kirja lapsele ujumise ja võimlemise tunnid! Just, planeerisin pikalt-pikalt ette. Sain ujumistunde 3 ja võimlemistunde 4, kõik juulis.
Nüüd aga on nii, et laps muutis enda uneaega. Ma ju ei näinud, kuidas. Ning kuna mulle sattusid ajad 11.30 ja 14, siis kumbki aeg pole sobinud ja nii olen järjest neid aegu tühistanud. Ükskord oli meil vaktsiin, mis sattus samale päevale. Teinekord oli palavik väike vaktsiini tõttu, ei hakanud minema. Enamasti on olnud jah unega seotud teema - me ei saa minna, sest laps ei ole VEEL maganud või JUBA magab, ega ärka õigeks ajaks (ma ei hakka teda nii noorelt, 4 kuud, veel äratama ka - jah, mu prioriteet on veel tema uni, võib-olla nii pooleaastase ligidale juba teeksin seda).
Mõni päev olen tõesti lootnud, et äkki-äkki õnnestub. Kui ei õnnestu, olen viisakalt helistanud, et nüüd kahjuks ei saa tulla.
Ja mis siis toimub? Ma saan pea et igakord noomida, kui aja tühistan. Miks? Täna tühistasin reedese ja järgmise nädala reedese aja ning tädike toru otsas pidas vajalikuks mainida "te olete nüüd kõik enda ajad tühistanud" ja luges korrad ette. Milleks see tühistamise võimalus siis on? Ma ei taha ju traumat saada seal! Ja nii väikeste lastega võibki iga jumala kord olla nii et midagi muutub, kas uneaeg (meie puhul) või siis vaktsiinid mõjuvad ja tekib palavik jne jne.
Ma loodan, et need inimesed saavad õnnelikuks, kui nad proovivad kellelgi halva tunde tekitada. Mina end halvasti ei tunne, aga närvi ajab küll.  Täitsa nõme, et peab ikka moraali lugema! Ma saan aru, kui ma midagi valesti teeks? Mis nad veel siis teevad, kui olen unustanud tühistada ja kohale minna? Vist võtavad pea maha järgmine kord!

No comments:

Post a Comment