Päevakava algeline versioon

Mu päevakava on nüüd selline, et ärkan nii 8-9 ja saan tund aega kuskil käed vabad teha midagi. Kõige tõenäolisemalt on selleks enda dušš, enda hommikusöök ja võibolla midagi a la pesu kuivama või midagi. Siis on mul vegeteerimine Poja kõrval kuskil tund kuni kaks ja pool. Olenevalt päevast. Sest ta üle 40 minuti ei maga, kui pole tissi kõrvalt võtta. Nii et pikendan und siis. Siis, üsna kiiresti liigiutades ehk siis sups suvaline kalts endale selga ja praeguste soojade ilmade puhul Poja otse turvahälli (aga ülejäänud asjad peavad kaasas olema, olenevalt, kui pikaks me välja läheme), et ta poolenisti ärgates taluks ära autosõidu kas külla, poodi või mujale, kuhu vaja. Aga need peavad kõik olema mitte kella peale käimised. Mul veel seniks, kuni ta kindla peale ei maga, pole südant teda enda meelelahutuseks äratada. Ja olgem ausad - ka pood on praegu mulle meelelahutus. Rääkimata postkontorist, kui ma saan mõne asja jälle kätte. Kui mul veab, siis saan süüa kuskil sellel käimise ajal, nt kohvikus või kellegi juures. Ja siis kiiresti-kiiresti koju tagasi, tiss ja uus uinak. Et ei tekiks keset tänavat olukorda, kus laps lohutamatult nutab, kuid turvahällis und ei tule. Ning alates 7st või peale on juba õhtusöök ja rahulik aeg. Kui Mees on kodus, siis vahepeal on ta tema süles ja mina tegelen köögis asjadega (see on endiselt mulle meelepärane ja ma isegi eelistan nii). Ja peale 9 on telefon kindlasti vaikse peal, sest siis on magama panemise aeg! Kui veab, jääb "kiiresti" ehk ühe korraga ja kell 10st hakkab oma aeg. Kui ei vea, tõusen püsti ja käin veel ringi, proovin uuesti. Ning mõnikord on see ka kaks korda. Kolmandal korral kukub ikka ära, aga siis kukun juba mina ka. Tegelt päev ikkagi väsitab ka!

No comments:

Post a Comment