Rinnaga toitmise riietus

Ma ei mäleta, kas ma kirjutasin, aga mingi hetk hakkasin otsima riideid, mis oleks mõeldud noorele emale, et saaks last mugavalt imetada. Ma pean silmas spetsiaalseid riideid, kus rinna välja võtmine lapse tarbeks on lihtne ning ma ise tunnen end ka mugavalt. Mitte nii, et kõigepealt kraamin pluusi kaelani üles, siis otsin kuskilt selle rinnahoidja klõpsu, ja siis hakkan jantima lapsega. Ja kui veel rinda peab vahetama, läheb eriti hulluks.
Kui ma alguses arvasin, et ah, äkki saab ka tavaliste riietega hakkama (nii nagu saab hakkama ilma mähkimislauata tegelikult), siis nüüd ma näen, milline erinevus on, kui on ikka mõnus lahendus: lukuke, taskuke, voldike. Jah, sorteerisin garderoobist välja ka kõik hõlmikkleidid, kuid mõned neist ei ole nii venivad või mõnusast materjalist, et saaks kasutada.
Noh esimene õppetund oli siis, et päris paljud brändid, muuhulgas ka HM, pakuvad imetamise ja rasedate toppe 2in1 põhimõttel. Ehk et kui oled imetav ema, siis oled ilmselt ka rase. Aga paljudel ju ongi üks laps ka? Ja kuna minu reegel ikkagi laias laastus oli see, et raseda riideid mitterasedana ei kanna (also, a big fashion no-no, ja demotivaator kaalust alla võtta, sest "kõik toetab ju"), siis tahaks ikka nn päris riideid. Aga kavalate nippidega.
Seega, oma esimesed imetamistopid ostsin ikka need õlapaeltega, suveks ideaalsed. Muidugi, mõnus joodiku päevitus on ka. Ja siis vaikselt ikkagi hindasin, et võiks ka mõni "viisakam" olla. Selline, millega kõlbab ka minna välja, ilma et end poolalasti tunneks.
Lõpuks tegin esimese lükkena endale ühest eelmise suve lahedast kleidist ise imetamise kleidi - lõige lubas kahekordse kanga alumisele osale teha kaks auku, ja mina saingi endale lahenduse!
Teiseks kasutasin ikkagi neid suure dekolteega venivaid suviseid kleite.
Ja alles nüüd tellisin endale ühe spets imetamiseks mõeldud universaalse halli kleidi. Asosest. Ja see on selline tore neutraalne kleit, et sobib nii dress up kui dress down, minu meelest.
Ja sain ka lõpuks ühe pikkade varrukatega imetamise pluusi, mida siis ehk juba jahedamate ilmadega kasutada.
Õnneks nii mina kui laps oleme osavamaks saanud vahepeal, seega - laiad pluusid on endiselt teema ja hõlmiklahendused ka.
Aga nii nagu ütles mu sõbranna: saab ju iga riietusega, tõsi, aga siis peadki end riidest lahti võtma!


No comments:

Post a Comment