Vaktsiin ja perearst

Käisime täna perearstil ning saime 4,5-kuuse ilunumbrid: 65.5 cm ja 5995 kg. Poiss nagu purakas! Eriti lahe, et see kõik vaid minu seest tuleva rinnapiima tulemus!

Perearst on alati väga meeldiv ja hooliv ning seekord hindas, et meie poja väga emotsionaalne. Nii et nii hea kui halb tuju on kohe näha. Ja tulevikus on ehk selle võrra lihtsam - kui on midagi viga, siis saame sellest ka valjuhäälselt teada. Ning kui on rõõmus, siis ka naerab kohe! Ilmselt iseloomuga laps. Versus nt mõni sugulane, kes on selline palju rahulikum, minu jaoks ehk isegi loid ja kohati igav. Aga jah, lapsed valivad enda vanemad ja mulle tundub, et meid valiti sellepärast, et muidu meil oleks igav :D Nali naljaks, emotsionaalne on ta küll. Nii väikeste laste kohta on ebaõiglane öelda veel, et na "jonnivad" (jonn kui selline on ikkagi kiusuga seotud), aga väike vigin ja virin käib asja juurde. Ehk siis füüsisest tulenevalt. Nii et kui keegi ütleb oma neljakuuse kohta, et jonnib, siis ma tahaks küsida küll, et mis mõttes :D Ühesõnaga, meie laps ei jonni. Samas, on ta ju ainuke beebi, nii et luksus on teda ka võimalikult palju kätel kanda, mitte lasta virinal tekkida ja lõpmatult lõbustada, kuniks väsib! Aga iga vigina peale ma ei tõtta, pigem me mehega vaatame, et mis asi siis nüüd ajab frusasse.

Ühesõnaga laps oli väga eeskujulik vastuvõtul, sõi isuga rotavaktsiini ja talus suurema sõnavõtuta ära ka kintsusüsti! Järgmine arstilkäik - augusti lõpus poole aasta kontroll!

No comments:

Post a Comment