Ärritunud rase

Mind ärritab praegu täpselt kolm asja:
1) Ülemine naaber toksib midagi, ja kuigi tegemist ei ole öötundidega, siis see toksimine käib röigelt ajudele, tunne oleks, nagu keegi ehitaks maja. Ja ära ei lõpeta ka! Selline ebaühtlane toksimine, ei saa aru, mida on nii kaua vaja seal taguda? Ma ei tea, kas ta tagus kõlarid seina peale tagasi, igatahes nüüd läks rämeda bassiga muss käima.
2) Nähtavasti see nr 1 mulle nii palju närvidele ei käiks, kui ma juba oleks olnud ärritunud selle peale, et mul hakkas vasak ülemine lõualuu valutama. Nagu oleks hambavalu, aga tegelt on igeme- ja lõualuuvalu, aga põletikku mul kindlasti ei ole.
3) Ma avastasin, et erinevate asjaolude (või inimeste?) tõttu on veninud üks bürokraatlik protsess, mis oleks pidanud tehtud olema juba augustis (!=?), aga nüüd pressib juba lapse sünnikuupäev peale. See on nimelt sissekirjutuse andmed, mis peavad mõlemal vanemal olema samas linnas, et saada linnalt sünnitoetust. Lisaks taotlusele peab ju toimuma ka allkirjastamine ning siis veel ka andmete registreerimine rahvastikuregistris. Jään siiralt lootma, et see asi nüüd laheneb enne, kui laps otsustab sündida. Ja pole mõtet vaadata minu kui neurootilise raseda otsa, sest mina ei ole sellega venitanud viimased viis kuud, mis?

No comments:

Post a Comment