Haiglakott

Eile siis panin peale korduvaid meeldetuletusi haiglakoti kokku. Esiteks olin lõpuks rahulik, sest mees jõudis koju. Teiseks, ämm meenutas, et kott võiks varakult koos olla (siin on ennegi sünnitatud kuu aega enne tähtaega, ja mul on nüüd 12 päeva õige kuupäevani). Kolmandaks, meie veebruarigrupi beebidest on juba päris suur protsent jaanuaris ära sünnitanud (vist üle 20 inimese 120st ca, kes end kirja on pannud) - esimesel veebruaril on sündinud ka paar last :)
Niisiis, kuigi tundus tuttavate soovitusel, et see haiglakott on veits nagu overrated, hakkasin asju sinna laduma, et nagu oleks olemas. Esiteks muidugi tuli välja, et see väike käekott, mis ma planeerisin, ei ole piisava suurusega :D Teiseks, veel reedesel loengul tuli välja, et võiks oma rätik kaasas olla. Lihtsalt mõnus ja kodune lõhn, eks. Kolmandaks - keegi ütles, et võta enda padi ka veel kaasa. No ma ei tea. See tuleb siis näpu vahele võtta ja loota, et ta autosse ei unune. Samas pole mõte paha - viimati võtsin ma ka reisile enda padja kaasa.
Mis ma siis kokku pakkisin?
Sünnituse ajaks mahla ja spordijoogiotsaga veepudeli (on kergem kui seal keerata seda korki, eriti kui parajasti üksi oled). Mõned snäkid, isegi kui ise ei taha, siis äkki mees tahaks. Siis see rätik. Ja huulte niisutamiseks kookosrasv (ei soovitatud seda hügieenilist pulka). Ja mõtlesin ka, et mis ma sünnituseks selga paneks - kas öösärgi, mille pärast ära visata (the bloody mess, eks), või siis panna mingi suvaline hõlst. Paljud pidada tahtvat üldse olla paljalt. Ma ausalt ei tea veel, mis ma tahan.
Peale sünnitust kraam on aga enamik koti sisu, sh snäkid, mida siis sünnituse ajal vaja ei läinud. :D Aga lisaks: suured sidemed (Tena), ühekordsed suured alukad (apteegist saab), imetusrinnahoidja nende uute suurte pommide jaoks, mis hakkavad olema lapse restoranideks nr 1 ja 2, rinnakreem, ühekordsed rinnapadjad, peale sünnitust riided või mingi asi, millega seal haiglas voodis hängida - soovitavalt siis selline, millega saaks rinna kiirelt välja kraamida; tavalised trussikud (ei tea, kas neid üldse saab kasutada enne kui koju saab?), koju minemiseks välisriided, isiklikud hügieenitarbed a la oma shampoon ja palsam, kamm, juuksekumm, hambahari jne. Igaks juhuks võtsin kaasa märkmiku, et kui on mahti, panen mingeid muljeid kirja. Ja viimasel hetkel siis laadija ja telefon loomulikult. Eraldi suurt fotokat pole mul nt olemas.
Beebile: esimesed riided, kuigi ma ei kujuta ette, kui suur ta saab olema veel, äkki vahetan veel midagi ümber, samas pole probleemi, kuna miskid riided sealt ka kaasa; aga meriinovillast bodi ja õhuke müts praegu, minisokid ja minikindad; samuti bodi peale mingi sipukas või kostüüm; õueriided ehk kottkombe ja soe müts; igaks juhuks paar mähkut (aga need on ka olemas haiglast), küünekäärid (juhuks kui on pikad küüned, soovitati), pepukreemi saab vist haiglast, ei hakka vedama; lutt igaks seitsmeks juhuks (kuigi ma pole kindel, et soovin seda kasutada) ja keegi ütles, et võta ka lutipudel (jällegi, ma usun, et las olla igaks juhuks - aga ma pole veel ühtegi ostnud, st see on tõesti pakkimata ja ehk saab kõrvalt apteegist mees tuua vajadusel). Tallinnas saab haiglast ka mingi haiglapaki, seal ka kindlasti ühtteist naljakat kraami. Ja muidugi turvahäll on juba autos valmis, selle saab siis tõsta, kuidas vaja, st kelle autosse vaja.
Ja ongi see kott jube pungil täis, ukse kõrval visuaalselt asukoht meelde jäetud ka mehel. Noh et ta kogemata spordikotti kaasa ei võtaks - tennisereketitest ei ole meil sünnitusmajas just palju kasu.

No comments:

Post a Comment