Minust saigi see rase,

...kes viimastel päevadel enne tähtaega koristab ja kokkab, perspektiiviga asju külma panna ja siis lootes, et sellest piisab, kui üldse ei viitsi süüa teha. Nii ma näiteks täna seisin 4 tundi pliidi ees ja tegin koduse veiselihaborši. Värskekapsa oma. See on ülitüütu, aga positiivne on see, et sain umbes 2-3 liitrit portsudena külma panna ja parem see kui purgisupp poest, eks? Ikkagi e-ainevaba ja öko ja maitseb kogu perele (ma pole tegelt eriline ökomamma). Nüüd on aga külmkapp täis ja järgmine küsimus on - mis ma veel saan ette teha, mis ei lähe pahaks? Leiba ma praegu küpsetama ei hakka ja mitte just paljud asjad ei säili tavalises külmkapis tähtajatult! Plaan on lähipäevil endale vahepalaks teha suur hulk smuutit, kuna isu ei ole just enam väga suur (kõhtu ei mahu), ja samas peaks leidma ruumi sügavkülmas, et sinna teha mingeid soolaseid portse, nii et marju tuleks eest ära "raisata" :D Koristamist, loodan, rohkem ei pea harrastama, sest tulemust sellel polnud - sünnitama ma ei läinud, küll aga lihtsalt selg valutas! Mõttetu.
Täna hakkasin ka sellele mõtlema, et mis need asjad ongi, mis aitavad sünnitust esile kutsuda. Öeldakse, et seks, saun, shampus ehk kolm s-i. Siis seesama koristamine. Siis treppidest käimine. Ja see, et teed raudsed plaanid, siis kindlasti pead nad katkestama... ja pidi aitama ka beebiga rääkimine. Ma alles hakkan seda kõike katsetama, kuid on näha, et mõni asi ikka ei tööta :P

No comments:

Post a Comment